Gate 7 a Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Laura Wind - WaarBenJij.nu Gate 7 a Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Laura Wind - WaarBenJij.nu

Gate 7 a Sevilla

Door: laurawind

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Januari 2011 | Spanje, Sevilla

Gate 7! Daar moest ik zijn.. Met teveel kilo's aan handbagage zat ik netjes te wachten totdat ik het vliegtuig in mocht. Ik keek wat rond, zwaaide nog een keer naar papa en mama en bedacht me toen dat het best vreemd was dat er niemand anders bij gate 7 zat. Op dat moment galmde het volgende bericht door de hal; 'gate 8 voor de vlucht naar Sevilla sluit over enkele minuten'! Oei. Snel naar gate 8 dus. ' Sevilla '? Euhh ja. Genant; ik was de allerlaatste. Zelfs nog achter de rolstoelers aan..
Vlucht was prima, maar natuurlijk wel een beetje saai zo alleen!
De nicht van mama, Evelyn, woont in Sevilla. Zij stond me op te wachten bij het vliegveld. Heel fijn! Samen zijn we naar haar huis gereden en daar heb ik kennis gemaakt met haar Spaanse man Luis, zoon Pablo en dochter Julia. Een half uur later stapten we gelijk de auto in omdat de hele familie nog 3 koningen zou vieren. Huppakee gelijk bedolven onder de zoenen en ze waren allemaal heel lief. Ik moet wel weer erg wennen aan het Spaans en durfde in zo'n grote groep (20 personen?) niet zomaar even Spaans te spreken. In het restaurant van een soort social club heb ik mijn eerste bord paella gegeten. Erg lekker! Iedereen had cadeautjes voor elkaar meegenomen en ik heb van Evelyn en Luis nog een geurtje + deodorant gekregen!
Ik slaap vannacht op de kamer van Julia en morgen brengt Evelyn me naar ' Jose Luis', waar ik de rest van mijn tijd in Sevilla zal verblijven. Ik ben benieuwd of mijn beeld van 'Jose Luis' zal kloppen..
Ik zag mezelf net in de spiegel en de wallen hangen tot aan m'n tenen. Donderdagavond erg leuk afscheidsfeestje gehad (lief dat jullie allemaal gekomen zijn!) en vanochtend ging de wekker om 5 uur. Papa en mama hebben me samen naar Eindhoven gebracht, heel leuk! Maar veel slaap heb ik de afgelopen 2 nachten dus niet gehad. Maar geen zorgen; ik zit veilig in Sevilla en misschien kan ik vanaf morgen ook gebruik maken van het internet van Jose Luis.. als ik hem heel lief aankijk!
Adios amigos!

  • 08 Januari 2011 - 17:33

    Danique:

    aaaaaaaaah nieuws uit sevilla! Toppieee! leuk zeg! blij dat je goed bent aangekomen, en ik heb errug goed nieuws! als t goed is kom ik over 2 week met Sandra jou kant op! we gaan maandag boeken. en slapen in een hostel!!! nou fijne avond!
    xxxxxxxx

  • 08 Januari 2011 - 17:41

    Mama:

    Lieve Laura, Leuk dat je zo ontvangen werd en meteen werd meegenomen naar het feest! Heb je ons trouwens nog zien zwaaien toen het vliegtuig naar de startbaan ging?
    Slaap heel lekker vannacht, zal wel lukken!! Groetjes aan de familie,XXXXXXXXXXXXX mam

  • 08 Januari 2011 - 17:43

    NO. 1:

    Als dat beeld van jou over jose luis klopt, moet je denk ik wel wat meer doen om van het internet gebruik te maken:P haha.

  • 08 Januari 2011 - 17:45

    Je Bro -050-:

    Hey lief zusje,
    goeie naam toch? je bro -050-
    Mooi dat je veilig bent aangekomen! Hoeven we ook geen begrafenis gospel op te zoeken. De enige echte Jose Luis zal vast heel aardig zijn!
    Ik ga zo lekker naar de wok met mijn klasje en daarna nog even de stad in!
    Ik mail je snel wel weer

    Loveyouuu(L)(L)

  • 08 Januari 2011 - 19:08

    Nastaran:

    He lieverd, fijn dat je goed bent aangekomen!! Vanavond lekker beetje bijslapen van afgelopen drukke en stressvolle dagen. Ben benieuwd hoe die man is waar je bij in huis komt, en hopelijk zitten die 2 studenten er ook! Dikke kus

  • 08 Januari 2011 - 20:41

    Lian:

    Fijn dat je bent aangekomen! Zal je missen! Who know als alles uit komt en bij jou uit komt kom ik je opzoeken, zou ik heel leuk vinden! Enjoy there! xxxx

  • 09 Januari 2011 - 00:01

    Esther:

    Hoi Laura, mooi dat je goed bent aangekomen! Morgen naar je huis/gastgezin? Wat is het? Je moet me het adres nog wel even vertellen hoor, dan kijken we even of het dichtbij is! succes met verhuizen en maandag op school.. als er iets is: altijd vragen he! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Laura

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 16550

Voorgaande reizen:

08 Januari 2011 - 28 Mei 2011

Sevilla & Malaga

Landen bezocht: