Al bijna 16 weken in Spanje! *Even snelle update - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Laura Wind - WaarBenJij.nu Al bijna 16 weken in Spanje! *Even snelle update - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Laura Wind - WaarBenJij.nu

Al bijna 16 weken in Spanje! *Even snelle update

Door: laurawind

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 April 2011 | Spanje, Sevilla

De tijd vliegt hier in Malaga! Ik heb het zo ontzettend leuk. Mede dankzij m’n twee vriendinnetjes Juliet en Dewi! We doen eigenlijk gewoon alles samen en sinds zaterdag woon ik met Juliet in een geweldig mooi appartement! Omdat Frederik de geek maar niet ophield met de gootsteen vullen met etensresten, was ik het leven in ‘El palo’ echt meer dan zat. Voor de derde keer heb ik geklaagd en gevraagd of er een mogelijkheid was om naar een ander appartement te verhuizen. En eindelijk was daar het verlossende woord; 30 april kon ik verhuizen samen met Juliet (samen op 1 kamer, maar dat kunnen wij wel aan). Maar op dat moment duurde 30 april nog 2 weken en dat vond ik echt te lang. Dus ik heb maar even doorgezeurd en de volgende dag moest ik terugkomen. Ze had een ‘very special apartment’ voor me en ik mocht er absoluut geen party’s houden. Het bleek boven op de berg te zijn. Inmiddels ben ik dus verhuisd en ze heeft geen woord teveel gezegd. Binnenkort zal ik even foto’s op m’n facebook zetten.

Afgelopen weken hebben we heel erg slecht weer gehad. Fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad, maar ik was wel jaloers! Vandaag hebben we EINDELIJK weer een keer in bikini gelegen. En weten jullie waar? Bij het zwembad van het appartementencomplex! En die hebben we lekker voor onszelf omdat niemand hier blijkbaar van zwemmen en zon houdt!

Volgende week zijn de 3 musketiertjes nog maar met z’n tweeën! Echt niet grappig; Dewi gaat naar huis! Dat wordt huilen, en dat meen ik oprecht! Dewi wil je alsjeblieft nog 4 weekjes blijven? We hebben al van alles afgesproken. Waar het op neer komt is dat we echt echt echt gaan afspreken. En vaak wordt dat wel heel leuk gezegd op ‘vakantie’ maar dit gaan we dus echt doen! Want ik kan ze niet meer missen! Julietje gaat half mei weg, dus dan moet ik nog 2 weken ‘alleen’ doorbrengen! Maar er zijn hier nog genoeg andere leuke mensen, maar dit zijn wel de allerliefste schatjes van de school!

Aahh vrijdag ben ik al jarig! Zou dan eigenlijk wel heel graag thuis willen zijn en lekker taartjes bakken met mammie en Marlous en het vieren met de familie en ’s avonds met m’n vrienden en vriendinnetjes en dan lekker op stap met koninginnenacht! Dat ga ik echt missen! Maar vrijdag is er een feestje op school (vorige keer ontzettend saai) dus misschien gaan we daar gewoon met z’n allen heen. Dani en Roos, jullie zeiden dat jullie al lang geleden een kaartje hadden gestuurd maar ik heb ze nog steeds niet! =( Mensen vragen nu trouwens ook of ik een ander adres heb nu ik verhuisd ben, maar dat heb ik niet. Alles wordt nog steeds naar het schooladres gestuurd:

Laura Wind
Malaca instituto
C/cortada 6
cerrado de calderon
E-29018 Malaga
Espana

Hasta pronto! Ik ben over 4.5 weekjes al weer thuis!
Besos

  • 27 April 2011 - 13:37

    Mama:

    Lieve Laura,ben ik eindelijk eens de 1e die je verslag heeft gelezen!
    Vrijdag zal ik je ook extra missen! Zal ik toch maar een taart bakken voor de rest? Loveyou, mam

  • 27 April 2011 - 20:28

    Danique:

    ik mis je lauwie!
    nog 4.5 weken en dan ben je terug. maar fijn dat je het zo naar je zin hebt! inmiddels is ook mijn 2e kaartje al lang en breed onderweg, maar ik hoop nog steeds dat kaart 1 alsnog aankomt..
    nou meid, geniet ervan!
    en see you 28 mei :d
    xxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Laura

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 16553

Voorgaande reizen:

08 Januari 2011 - 28 Mei 2011

Sevilla & Malaga

Landen bezocht: