Wereldburgers - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Laura Wind - WaarBenJij.nu Wereldburgers - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Laura Wind - WaarBenJij.nu

Wereldburgers

Door: laurawind

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Januari 2011 | Spanje, Sevilla

Evelyn heeft net de beruchte Jose Luis opgebeld. De straatnaam die ik had doorgekregen stond niet op de kaart. Ik blijk dus heel ergens anders te wonen dan ik dacht. Verder van school weg, dat is wel jammer. Jose Luis vertelde dat er bij hem een Japanse meisje woont en dat er morgen ook een Zweedse aankomt! Gezellig met 4 nationaliteiten in huis. Kannnn niet beter!
Slaaplekker

  • 09 Januari 2011 - 12:39

    Nonna:

    Liefje,
    ooh potsie, even heel wat anders.. een andere plek dan je verwacht had. hoop dat het niet te ver weg is van je school!
    Ik blijf je volgen, je verhalen zijn leuk om te lezen..
    Denk aan je!
    Kusjes

  • 09 Januari 2011 - 13:52

    Danique:

    Oeeiii, nou ik wens je heel veel plezier vanavond met eten! het valt vast allemaal mee :D

  • 09 Januari 2011 - 15:37

    Zus:

    Oeh gezellie, Japans en Zweeds :D
    Moet je maar even leren sushi maken!
    Hmm oke, kan je nu nog wel naar school lopen? Of is het echt ver weg?
    Ik ben benieuwd hoe Jose is, foto maken!!! Zoennn

  • 09 Januari 2011 - 17:40

    Zus:

    Trouwens, HOE IS HET WEER?

  • 09 Januari 2011 - 18:06

    Mam:

    Ben benieuwd hoe het is bij Jose Luis! Heb je nog bij dat andere meisje gegeten of had hij een welkomsdiner bereid?
    Veel plezier morgen de 1e schooldag!
    Liefs, loveyou, mam

  • 09 Januari 2011 - 19:00

    Papa:

    wanneer ga je skypen?

  • 09 Januari 2011 - 21:35

    Auntie C:

    Komt alles toch goed! Wel jammer dat het wat verder weg is. Stuur je me z.s.m. je adres? Je cadeautje is klaar!
    Geniet!
    Liefs,
    Auntie C

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Laura

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 16546

Voorgaande reizen:

08 Januari 2011 - 28 Mei 2011

Sevilla & Malaga

Landen bezocht: